پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
5372
-
الف
+

دلتنگ سیروس گرجستانی هستم

حدیثه تهرانی بازیگر سریال «خوش‌نشین‌ها» و «تکیه بر باد» درباره این دو سریال با آی‌فیلم به گفت‌وگو پرداخت.

حدیثه تهرانی بازیگر سریال «خوش‌نشین‌ها» و «تکیه بر باد» درباره این دو سریال با آی‌فیلم به گفت‌وگو پرداخت.

حدیثه تهرانی متولد 1363 است.وی لیسانس مامایی دارد. ولی با توجه به علاقه شدید به حرفه بازیگری رشته تحصیلی خود را رها کرده و بعد از گذراندن یک دوره بازیگری در سریال " به کجا چنین شتابان" بازی کرد و وارد این حرفه شد. او تا کنون در فیلم سینمایی «شکلات داغ»،«معراجی‌ها» و سریال‌های «به کجا چنین شتابان» ،‌ «خوش‌نشین‌ها» ، «آسمان همیشه ابری نیست»،«تکیه بر باد» و «آقا و خانم سنگی» به ایفای نقش پرداخته استشبکه آی‌فیلم به بهانه پخش دو سریال از این بازیگر، با حدثه تهرانی به گفت‌وگو پرداخته است که در ادامه می‌خوانید:

خانم تهرانی این روزها از شبکه آی‌فیلم دو سریال «تکیه بر باد» و «خوش‌‌نشین‌ها» در حال پخش است که در هر دوی آن‎‌ها شما به ایفای نقش پرداختید. از حضورتان در سریال «خوش نشین‌‌ها» به ما بگویید.

بازیدر سريال «خوش نشين ها» تجربه خوبی برايم است و بسيار از اين کار و همکاری با آقاخانی راضی هستم من در سریال «خوش نشین‌ها» بنا بر گفته کارگردان سعی کردم خیلی نزدیک به شخصیت خودم بازی کنم و کمی شخصیت سارا را شیطان‌تر و بازیگوش‌تر از فیلمنامه کردم. در کل سریال خوش نشنین‌ها برای من بسیار خاطره انگیز است. در آن سریال من با بهترین‌های طنز کار کردم و یک تجربه کامل و جامع را آموختم و این تجربه آنقدر کافی بود که دیگر دوست ندارم با شخصی دیگر طنز کار کنم، چون از بهترین‌ها آموختم.

شما با زنده یاد سیروس گرجستانی در این سریال همبازی بودید.

بله. ایشان در سریال «خوش‌نشین‌ها» نقش پدر من را داشتند. من در باورم نمیگنجد که آقای "سیروس گرجستانی" انقدر زود از پیش ما رفتند. ایشان برای من معنای سرزندگی و نشاط بودند و عمیقا دلتنگشون هستم.

خانم تهرانی، شما در سریال «تکیه بر باد» نقش دختر آرامی را بازی می‌کنید که مورد قبول خانواده است و این نقش با نقشتان در سریال «خوش نشین‌ها» بسیار متفاوت است.

خب  طبیعی است که هر بازیگری دوست دارد نقش‌های مختلفی را بازی کند و من هم از این قائده مستثنی نیستم. البته این را هم بگویم علاقه من بیشتر به نقش جدی است تا نقش طنز. امیدوارم که همه مدل نقشی را تجربه کنم.

(مصاحبه کننده: هانیه خاوری)

امشب ببینید: دو هفته‌ای سرش هوو آورده

امشب ببینید: این خونه جای زندگی نیست

نظر شما
ارسال نظر